Hej hej

Hejsan bloggen!! jag kom hit till mormor igår så ni bara vet det.. aja Iadg så har jag varit med mina kusiner Wilma och Ebba. Vi lekte ´´ Idol 2009`` hehe... det var lite kul! Och imorrn så fyller Wilma år jag längtar tills jag fyller. Det är den  2 januari,. och jag har bakat julgodis med mormor...Under tiden vi väntade på att det skulle bli klart så spelade vi ``Vänd tia´´ och ``Tummen upp´´ Det var jätte kul vi spelade först upp till 5 och jag vann! När vi va klara med spelomgången så åt vi julgodis men vi ska spara också. =)   i över morgonså är det julafton. Vi ska fira det hemma hos mina kusiner. Jag vill veta vad jag ska få i julklapp!  Nu ska jag ducha och kolla lite på tv och sen gå och lägga mig. Hejdå! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0