hejhej<3

Hejsan! Jag heter Tilda-Li Och jag är 9 år, det här är inte första gången jag bloggar då men.....`? Aja iallafall mina favorit djur är hund och häst, Mina intressen är Shoppa vara med kompisar rida och leka med hundar jag bara älskar och leka med dom. Jag både rider och går på taekwondo, på taekwondo har jag fått orange bälte!!(Akta Dig) haha.....Jag gillar att blogga för jag vill berätta för alla vad jag gör på fritiden. jag bloggar mest på helgerna för då är jag ledig<3.Jag önskar mig en hundvalp med det blir inte det, för det vet jag REDAN! Aja vi ses lite senare för nu ska jag till kista och handla julklappar hehe. Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: julklappar jippie?

nej jag tror inte vi ses :(:(:(:(

I LOVE U :):)<3<3<3<3<3

2009-02-22 @ 18:11:55
Postat av: Denise

Jahapp, så sökte man på något bah och kom till din blogg x3 så ska man väl läsa lite också :P

2009-08-15 @ 01:46:23
URL: http://brunettflikkaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0